FAQ - częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie :)

 


  

Czy mogę wysłać przesyłkę bezpośrednio do osoby, której chcę podarować box?

Jasne! Wystarczy, że podając swoje dane w zamówieniu zaznaczysz i uzupełnisz pole „Inny adres wysyłki”. Wówczas wszystkie informacje o płatnościach i statusach zamówienia powędrują do Ciebie drogą e-mail, ale przesyłka zostanie dostarczona bezpośrednio do osoby, której chcesz podarować box.

 


  

Co z paragonem / rachunkiem / fakturą? Czy wysyłając box bezpośrednio do osoby, której sprawiam prezent załączacie potwierdzenie płatności?

To zależy tylko od Ciebie. Przy wpisywaniu danych do zamówienia zawsze pojawia się pole „Czy dołączać paragon / fakturę do boxu?”. Jeśli wybierzesz opcję „TAK” - paragon/faktura zostaną dołączone do boxu bez względu na to, czy odbiorcą jesteś Ty, czy ktoś komu robisz prezent. W przypadku zaznaczenia opcji „NIE” - wybrane potwierdzenie zakupu wyślemy do Ciebie na wskazany adres e-mail, a osoba która otrzyma prezent nie dowie się o funduszach jakie przeznaczyłeś na prezent :)

  


  

Czy osoba obdarowana dowie się od kogo otrzymała box?

To również Twoja decyzja. Jeśli chcesz, żeby taka informacja została przekazana, wystarczy, że podpiszesz się pod treścią życzeń w specjalnie przeznaczonym do tego polu lub po prostu wpiszesz tam swoje imię/pseudonim. W przeciwnym przypadku nie ujawniamy danych nadawcy, więc pozostaniesz anonimowy.

 


 

Co mogę napisać na kartce z życzeniami?

Napisz kilka słów od serca, przywołaj jakieś wspólne wspomnienie lub po prostu złóż życzenia w zależności od okazji (albo bez okazji). Bez względu na to co napiszesz, na pewno sprawisz ogromną radość odbiorcy! Pamiętaj też, że jeśli chcesz, aby osoba obdarowana wiedziała od kogo otrzymała box musisz się podpisać, w przeciwnym przypadku pozostaniesz anonimowy :)

 


 

Czy można wybrać konkretny dzień dostawy boxu do adresata?

Pracujemy nad taką możliwością konfiguracji strony, aby każdy box mógł być dostarczony dokładnie tego dnia, który wybierze nadawca. Na ten moment możesz wpisać pożądany termin dostawy w polu „Uwagi”, a my zrobimy wszystko, aby box trafił w ręce odbiorcy właśnie tego dnia.

WAŻNE: jeśli zależy Ci na przesyłce z dnia na dzień, lub dostawie w sobotę, przed złożeniem zamówienia skontaktuj się najpierw z nami, aby potwierdzić taką możliwość.

Pamiętaj jednak proszę, że data dostarczenia paczki nie zależy tylko od od nas, ale głównie od firmy kurierskiej :)

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres e-mail będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itd.

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie? 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie na terenie Katowic, pod adresem: Orkana 23/20 , 40-553 Katowice. 

Przed odbiorem osobistym pamiętaj jednak żeby skontaktować się z nami (poprzez e-mail: sklep@prezentowybox.pl lub telefonicznie: 601-199-409), aby upewnić się, że na pewno ktoś z nas będzie na miejscu. Możemy też po prostu "złapać się" gdzieś w Katowicach, w celu przekazania zamówienia :)

Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów, ale ze względu na brak terminala płatniczego prosimy o płatność gotówką.

  


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej poprzez e-mail: sklep@prezentowybox.pl

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl